Elgrittet

Vi er hovedsponsor og står for produksjon av markedsmateriell samt digital markedsføring for sykkelrittet Elgrittet som arrangeres hvert år i slutten av mai.

I 2016 samlet grusrittet godt over 500 syklister. Hovedrittet er 54 km langt, går over hele 792 høydemeter og betegnes som et tøft ritt med slutt-tid for de beste på opp mot 2 timer.

Vi designet enkle Wordpress-sider for Elgrittet i 2014, som fortsatt er mer enn gode nok til formålet.

En viktig del av arbeidet vi gjør for Elgrittet er markedsføring via epost og sosiale medier, for å fylle opp rittet så tidlig som mulig på året. I 2016 tok vi ny påmeldingsrekord hver måned frem mot startskuddet gikk, mye takket være enkel epostmarkedsføring.

Eksempel på Elgrittets epost-markedføring
«I et marked der det er utrolig tett mellom rittene på terminlisten, og de fleste ritt opplever en nedgang i deltagere, har Brainify hjulpet Elgrittet med å øke hvert år og holde tett dialog med kundene våre for å tilpasse produktet. Vår suksess ville ikke vært mulig uten dem.» 

Steinar Holmedahl – Salgssjef Elgrittet

Se mer på www.Elgrittet.no eller Facebook.com/Elgrittet

Markedsføring og design: Johannes Hoff Holmedahl
Interaksjonsdesigner: Kristoffer Westgaard

Følg nyhetsbrevet vårt